Selling my graphics card.It was purchased a year and a half ago at Yodobashi Camera.It was used only a few times in a test bench.It looks like new and works well.Thermal pads and thermal paste have been replaced before selling.You can find detailed specifications online.自分のグラフィックボードを出品します。MSI RTX 2080ti 22gb 2枚+nvlinkセット。1年半前にヨドバシカメラで購入しました。グラフィックボード・グラボ・ビデオカード GALAX RTX 3070ti。テスト用のベンチで数回使用しただけです。新品未開封 GIGABYTE RTX5070EAGLE OC 12GB 納品書付。見た目は新品同様で、動作も問題ありません。NVIDIA Quadro RTX 5000 グラフィックボード 16GB。出品前にサーマルパッドとグリスを交換済みです。グラフィックボード・グラボ・ビデオカード GAINWARD GeForce RTX 5060Ti 16GB。詳しい仕様はインターネットでご確認いただけます。TK。